همه چيز درباره قاليشويي

۶ بازديد

قالي يا فرش براي پوشاندن زمين و يا نوعي پوشش زمين محسوب مي شود. جنس قالي و فرش از پشم يا پنبه و... مي باشد. براي تميز كردن فرش و قالي از قاليشويي كمك مي گيريم. قاليشويي با استفاده از روش هاي مخصوص تميز كردن فرش را طوري انجام مي دهد كه الياف فرش از بين نرود. برخي از فرش ها مثل فرش هاي دست بافت رنگ پس مي دهند كه بايد دقت بيشتري در زمان شست داشته باشيم.

در قاليشويي علاوه بر شست و شو از مواد تثبيت كننده ي رنگ در فرش ها استفاده مي شود همچنين شست و شوي فرش با استفاده از لكه برداري و سفيد كنندگي انجام مي پذيرد كه در وحله ي آخر پرز گيري انجام مي شود. براي برخي از فرش ها كه نفيس هستند يا دستي و از جنس ابريشم هستند از مواد مخصوصي استفاده مي شود كه رنگ آن ها تثبيت شود و تغيير رنگ نداشته باشند. قاليشويي ها از مواد مناسب فرش استفاده مي كنند و نوع شست و شوي آن ها متفاوت است. در صورتي كه فرش را در خانه بشوييم ممكن است تغيير رنگ دهد و يا آسيبي به آن وارد شود و غير قابل استفاده گردد. قاليشويي ها براي هر جنس و نوع فرش روش هاي مختلف و مخصوصي را به كار مي گيرند. زمان سپردن فرش به قاليشويي مهم مي باشد معمولا در روز هاي پاياني سال قاليشويي ها سرشان شلوغ بوده و امكان دارد زمان بيشتري را براي تحويل فرشتان صرف كنيد. قاليشويي اقدسيه سفارشات انواع فرش با ضمانت كيفيت آن را مي پذيرد.

هزينه ي قاليشويي

هزينه ي قاليشويي با توجه به اندازه ي فرش و ماشيني يا دست بافت بودن آن تعيين مي شود. قاليشويي بايد تعهد كند كه فرش را بدون وارد آمدن هيچ آسيبي تحويل مشتري دهد. قيمت هاي كلي را اصناف مشخص مي كند. قاليشويي اقدسيه بهترين تكنيك هاي شست و شوي اصولي در تميزي فرش را به كار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.