حمل و نقل شهري و اجاره اتوبوس چگونه است ؟

۲ بازديد

حمل و نقل براي جابجايي ها استفاده مي شود مانند اجاره اتوبوس حال مي تواند اين حمل و نقل براي كالا باشد يا براي افراد انجام بگيرد. براي حمل و نقل شهري كالا بايد مجوز حمل و نقل داشته باشيم و همچنين مدارك مربوطه را به همراه داشته باشيم. براي حمل و نقل شهري كالا بايد ميزان بار و جنس بار قانوني باشد ولي براي حمل و نقل شهري خودرو هاي شخصي ميزان فضاي خودرو متناسب با ميزان بار بوده و به صورت استاندارد تعبيه شده است.

حمل و نقل شهري اگر به صورت عمومي باشد حمل و نقل عمومي نام دارد. اگر هم حمل و نقل به صورت شخصي و با خودروي شخصي صورت بگيرد به آن حمل و نقل شهري شخصي گفته مي شود. حمل و نقل هاي ديگري هم وجود دارد كه به صورت هوايي، دريايي و... انجام مي گيرد. براي هر حمل و نقلي وسيله ي مخصوص به آن وجود دارد مثل قايق، كشتي، هواپيما، قطار و اتوبوس و... كه برخي از حمل و نقل ها از كشوري به كشور ديگر انجام مي پذيرد و مي توان اجاره اتوبوس را انجام داد .

براي اجاره اتوبوس و شهر به شهر نياز به مجوز خاصي نمي باشد ولي براي حمل و نقل ها از كشوري به كشور ديگر نيازمند پاسپورت و ويزاي مختص آن كشور مي باشد كه البته اخذ ويزا مطابق قانون كشور براي برخي از كشور هاي مجاز تعيين شده لازم نيست. براي حمل و نقل شهري مداركي كه نياز داريم تا با خودرو خود حمل و نقل كنيم عبارت است از دريافت پلاك مخصوص به خود كه از گمرك گرفته مي شود و گرفتن گواهينامه ي بين المللي ضروري است. مركز واحد گشت تهران انواع حمل و نقل قانوني و ويژه را در خدمت شما قرار مي دهد تا قيمت اجاره اتوبوس خود را بتوانيد مناسب انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.